26
مهر

بهترین عطر های پاییزی مردانه {پارت ۲}


در قسمت قبل چند نمونه از بهترین ادکلن هایی که آقایان می توانند در فصل پاییز از آن ها استفاده کنند را به شما عزیزان گرامی معرفی کردیم .

حال می خواهیم به شما عزیزان چند نمونه دیگر از این ادکلن ها را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید انتخاب بهتری در حوزه عطر و ادکلن را در فصل پاییز داشته باشید .

پس لطفا تا آخر این مقاله با همراه باشید .

۱ . جیور جیور آرمانی آکوا دی جیو ابسولو

از سال ۲۰۱۸ تا به حال این عطر ایتالیایی توانساه است نظر خیلی ها را به خود جلب کند و توانسته است یکی از بهترین گزینه های شما در بین ادکلن های پاییزی باشد .

این کمپانی ایتالیایی یعنی جیور جیور آرمانی توانسته است تنها با ترکیب چهار رایحه اصلی در این عطر عالی ترین بازخورد را نسیب خود کند البته که توانست با این حرکت جسارت خود را نیز به تمام رقیبان خود نشان دهد .

چهار رایحه موجود در این  ادکلن خاص در عین حال ساده عبارتند از رایحه میوه‌ها،‌ چوب، آب دریا و نعناع هندی می باشند .

این عطر فوق العاده علاوه بر گرمی متعادل، حس خنکای پاییزی را هم به مخاطب خود القا می‌کند و میتواند شما را بسیار جذاب جلوه دهد .

ماندگاری بالا و پخش بوی قابل قبول این عطر ایتالیایی یکی از مهم ترین نقاط قوت این محصول فوق العاده شده است .

۲ . ژان پل گوتیر اولترا میل

اولترا میل که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی فرانسوی گوتیر روانه بازار شد توانست نظر بسیاری از آقایان جوان و شیک پسند را به خود جذب کند و فروش خوبی را کسب کند .

قدرت و گرمای این ادکلن فرانسوی به حدی فوق العاده هست که حتما به آقایان جوان توصیه می شود از این عطر فرانسوی در قرار های عاشقانه خود استفاده کنند تا بتواند تاثییر گذاری بیشتر بر  رو یمخاطب خود داشته باشند .

 ترکیب رایحه‌های ترنج و گلابی، دارچین و زیره، کهربا و سدر، و وانیل و نعناع در کنار لاوندر و لیموترش

توانسته است رایحه خاص و و خارق العاده و سحر آمیزی را به وجود بیاورند که مخاطبان مجذوب و دیوانه خود کند .

با توجه شیرینی مورد پسند موجود در این عطر میتواند یکی از گزینه های آقاقیان برای استفاده روزانه از ادکلن باشد .

۳ . ویکتور اند رولف اسپایس بمب

                ویکتور اند رولف برندی هاندی است در سال ۲۰۱۲ با عرضه اسپایس بمب در بازار همانند بمب صدا کرد و توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد .

و با جسارت خود با ترکیب رواحی مانند فلفل، ‌ترنج، دارچین و زعفران را در کنار تنباکو و چرم گزینه برای افراد بسیار سخت پسند روی میز بگزارد .

عطر تنباکوی ملایمی که در این ادکلن وجود دارد، حس خوشایندی در روزهای سرد و بارانی  پاییزی به شما و به محاطبان شما می‌دهد.

 تعادل شیرینی، گرمی و خنکای موجود در این ادکلن هم آن را به ادکلنی همه‌ پسند برای تمام سنین و تمام مراسم ها  و مناسبات رسمی تبدیل کرده است.

 اگر در یک عصر خنک و دلنشین پاییزی، قرار عاشقانه‌ای داشتید، حتما از این عطر استفاده کنید

تا به شما حس قدرت و خاص بودن را القا کند .

۴ . دولچه گابانا کی بای دولچه گابانا

در سال ۲۰۱۹ کمپانی دولچه گابانا با تولید ادکلنی به نام کی بای دولچه گابانا خواست تاثییر رایحه چوبی معطر را رو طرفداران خود مورد آزمایش دهد و نتایج این تست خارق العاده بود .

این کمپانی متوجه شد با این تغییر به ظاهر گوچک توانسته نظر بسیاری از آقایان جوان و پر شور جلب کند .

این عطر نت‌های آغازین خود را با رایحه مرکبات شروع می‌کند، در نت‌های میانی به رایحه فلفل قرمز شیرین و دانه سرو کوهی می‌رسد و تغییر می کند  در نهایت هم نت پایانی خود را با رایحه های  سدر و نعناع به پایان می‌رساند .

ترکیبات این نت‌ها توانسته است رایحه ای سرزنده و طراوت‌ بخش برای روزهای خنک و بارانی پاییزخلق کند .

رایحه بسیار خارق العاده و عجیب این ادکلن توانسته است این عطر را به یکی از بهترین گزینه برای قرار های عاشقانه و رمانتیک پاییزی  تبدیل کند .

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما عزیزان در انتخاب بهترین عطر های پاییزی مردانه کمک کرده باشد و برای شما عزیزان  گرامی مفید بوده باشید .