30
اردیبهشت

چرا باید ادکلن کاپیتان بلک را انتخاب کنیم؟

چرا ادکلن کاپیتان بلک هنوز محبوب است؟  

ادکلن کاپیتان بلک در سال ۱۹۳۱ توسط یک کمپانی آمریکایی به نام Lane Limited  روانه بازار شد. این ادکلن رایحه ای گرم دارد و مناسب روزهای سرد و زمستانی است. کاپیتان بلک عطری خطی است و از نت های توتون، چوب صندل، عسل، پچولی و لوبیای تونکا در ساخت آن استفاده شده است. این ادکلن رایحه ی توتون دارد و برای پوشاندن بوی بد سیگار می توان از آن استفاده کرد.

ویژگی های ادکلن کاپیتان بلک اصل

ادکلن کاپیتان بلک دارای رایحه ای شیرین، گرم و تلخ است. نت آغازین آن شامل توتون و تنباکو می شود. یکی از دلایل محبوبیت این ادکلن در طی ۹۰ سال همین نت آغازین است. در نت میانی و پایانی نیز ترکیباتی با رایحه ی جنگل به کار رفته است. یکی دیگر از دلایل شهرت ادکلن کاپیتان بلک ماندگاری بالا و پخش بوی قوی آن است. بیشترین میزان ماندگاری این ادکلن ۱۰ ساعت است که با توجه به قیمت آن مناسب به نظر می رسد. این عطر بیشتر مخصوص مهمانی ها ومجالس شب است. ادکلن کاپیتان بلک مناسب جوانانی است که دوستدار جلب توجه و تحت تاثیر قرار دادن دیگران هستند. در عین حال این ادکلن مناسب مردان مسن و جاافتاده نیز هست بخصوص اگر قبلا از طرفداران این عطر بوده اند چون با استفاده دوباره از آن می توانند خاطرات خود را زنده کنند.

ادکلن کاپیتان بلک با رایحه ی گرم وتلخ خود، خاطرات گذشته را زنده می کند

بسته بندی ادکلن کاپیتان بلک  

ادکلن کاپیتان بلک در شیشه های ۱۰۰ میلی لیتری بسته بندی شده است و روی شیشه ی آن پوششی با چرم قهوه ای وجود دارد. برای اینکه کاپیتان بلک اصل را از نوع تقلبی یا فیک تشخیص دهید بهتر است به بسته بندی آن دقت کنید.

چرم به کار رفته در شیشه ادکلن کاپیتان بلک دارای نقش هایی است که گویای اصالت آن است. چرم از قسمت شانه شیشه به سمت پایین کشیده شده است در حالی که در نمونه ی فیک این طور نیست.

شماره ی تولید ادکلن در ته شیشه و روی جعبه با برچسب نقره ای قابل تشخیص است.  

نکته ی مهم اینکه عکس کاپیتان باید روی جعبه ی ادکلن با لیبل سفید رنگ حک شده باشد . رنگ سفید در تصویر کاپیتان اهمیت دارد. چون معمولا در نمونه های فیک این ادکلن تصویر کاپیتان به رنگ های دیگر دیده می شود و یا وضوح لازم را ندارد. 

مهم تر از همه این که مایع داخل ادکلن باید رنگی قهوه ای داشته باشد. به طور کلی باید گفت که شکل ظاهری این عطر از مایع داخل ادکلن کاپیتان بلک گرفته تا چرم روی شیشه، تم قهوه ای رنگ دارد. 

چرم به کار رفته در شیشه ادکلن کاپیتان بلک دارای نقش هایی است که گویای اصالت آن است

معرفی ادکلن های برند کاپیتان بلک

ادکلن کاپیتان بلک دارای رایحه ای منحصر به فرد است و بوی خاص آن از تنباکوهای شرکت سازنده اش تامین می شود. به همین خاطر  پیشنهاد می کنیم که طرفداران کاپیتان بلک، عطرهای دیگر شرکت  Lane Limited  را نیز امتحان کنند.

ادوپرفیوم مردانه کاپیتان بلک ورد مدل :Richard: این عطر از نت های شکلات، چوب، ادویه و گیاهان معطر ساخته شده است. نت ابتدایی با رایحه ی توتون، نت میانی شامل ادویه و چوب و نت پایه از گیاهان جنگلی ساخته شده است. به طرفداران کاپیتان بلک توصیه می شود که که رایحه ی تند و تلخ این محصول را امتحان کنند.

ادو تویلت مردانه کاپیتان بلک: این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد و در نت های آن از گیاهان معطر استفاده شده است. نت آغازین آن مانند ادکلن کاپیتان بلک با توتون ویژه ی کمپانی Lane Limited ساخته شده است . در نت میانی چوب و ادویه و در نت پایانی گیاهان جنگلی به کار رفته است.

ادوپرفیوم زنانه کاپیتان بلک مدل   :Maestroاین عطر مختص زنانی است که به رایحه ی شیرین علاقه دارند. در نت ابتدایی اسموکی و نت میانی و پایانی رایحه ی شیرین وجود دارد. 

ادکلن کاپیتان بلک O35.1 :این عطر هم دارای نت های شیرین و اسموکی است که در جعبه های ۱۰۰ میلی لیتری با یک عطر جیبی ۳۰ میلی لیتری در فرانسه تولید می شود.

رایحه های توتون و تنباکو ادکلن کاپیتان بلک را منحصر به فرد کرده است

در آخر باید گفت ادکلن کاپیتان بلک، ادکلنی است که افراد بسیاری از رایحه ی مطبوع آن خاطره دارند. رایحه ی تلخ وجنگلی این ادکلن با وجود گذشت ۹۰ سال هنوز هم جوانان را جذب می کند.